1 april 2012

helt friska

några dagar efter delade Jacob över magsjukan till mig. jag fick inte behålla något alls och vätskebrist var ett faktum men det gick över med lite vätskeersättning. kvällen innan det satte igång kom anders hem med influensa. Jag trodde då att det skulle bli en nysvecka där jag skulle ta hand om mina sjuka gossar men istället var det jag som blev sjukast :/ Jacob blev frisk medan vi andra två var dåliga och han var så rastlös och uttråkad. Min mamma handlade hem lite saker till oss och j blev så glad när han såg henne och blev jätte ledsen när hon lämnade honom kvar med sina tråkiga föräldrsr. Så dagen efter kom hans mormor tillbaka och tog honom med ut och lekte - lycklig pojke.


nu är vi äntligen friska allihopa, anders är lite snuvig ännu men i övrigt mår vi alla bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar