13 februari 2012

Sjukstuga :(

Jaha, då kom "förkylningen" krypandes. Jag är osäker på om det bara är en vanlig förkylning jag har eller om det är något annat bakom, därav ". Även Jacob har blivit smittad, så snäll mamma är jag. Han har klarat sig utan minska snuva under 4 månader men nu var det även hans tur. Men tur i oturen är att Jacob i alla fall inte verkar må lika dåligt som jag gör. Hans näsa rinner konstant och han hostar lite då och då men springer runt här hemma och leker som vanligt - om än lite argare när hans mamma torkar den snoriga näsan ;) Själv har jag otroligt ont i halsen,.. jag brukar alltid få virus som sätter sig i halsen så att den svullnar och det svider som attan men nu svider det inte. Det gör bara ont som f*n, det känns grötigt om ömmar titt som tätt men jag tycker inte att jag ser vidare svullen ut. Inte tidigare idag i alla fall. Hade frossa i lördags då det antagligen bröt ut ordentligt. Förhoppningsvis går det över snabbt och lätt, känner mig inte lika hängig som i helgen så det bör ju vara ett tecken på tillfrisknande?

Annars idag har vi inte gjort så mkt. Anders har pratat med målaren som lovade att sovrummen kommer att vara helt klara tills på torsdag :D JIPPI!!! Jacob och jag har bara tagit det lugn här hemma idag, tiden har gått förvånansvärt ändå. Lilleman sover sedan en stund tillbaka, jag ska strax ta en dusch och sedan göra honom sällskap i sovrummet.

1 kommentar:

  1. Hoppas du kryar på dig då! Kanske inte så lätt med massa folk i lägenheten :P Kramar

    SvaraRadera