9 februari 2012

Super bloggaren ?

Visst är jag bra på att komma ihåg att blogga?

Det har bara gått några månader sedan jag skrev sista inlägget. Men så är det när livet rullar på och det händer en massa annat som tar tid. Ska försöka att bättra mig, kommer ångra mig i framtiden om jag inte skriver ner allt kul som händer nu. Jag var såklart inte smart nog att läsa mitt sista inlägg så jag vet hur långt jag har kommit i uppdateringen runt Jacob ;) Men tar allt från början:

Han:
Sitter
Kryper
Reser sig
Går längs med "saker"
Börjat släppa taget för att stå själv
Vinkar
Klappar händerna
Har 2 tänder nere
Gillar kryddad mat
Vill helst äta själv
Älskar att simma
Kan och använder några tecken
Kan säga bla. "Mamma, pappa, Nej, tack och napp" på sitt eget lilla vis.
Älskar gröt
Ogillar gurka
Tycker om att "leka" med andra barn
Är en tjejtjusare
Dansar så fort han hör musik
"Hoppar"
Skäller som barnen i Comhem reklamen

Jag har säkert glömt något men det var i alla fall en liten Jacob uppdatering.


Senaste Bvc besöket, på 8månaders kontrollen, den 25e Januari vägde han 8660g och var 71.5cm lång. Så trots att han ibland äter dåligt så växer han som han ska :)

1 kommentar:

  1. Oj, en massa som hänt med lille jacob! Det är kul och följa de små liven! De blir stora så snabbt!! Tråkigt bara att du glömmer uppdatera ;) Men man får väl snällt sitta och vänta på nästa inlägg hehe! Kram Bella

    SvaraRadera