11 juli 2012

Hästveda Marknad

Idag tog Jacob och jag med oss Alex till Hästveda marknad. Anders har jour så det var inte lönt att vänta tills han slutade jobba. Första gången jag kör så långt på egen hand, det var skit läskigt i Tyringe där vattenpölarna var så djupa att vattnet stänkte högre än bilen och jag var nära att vända hemåt igen. Efter backen sken dock solen och jag var nöjd med mig själv som fortsatte körningen. Det har ösregnat till och från på marknaden, ordentliga skyfall men det gjorde körningen med vagn lättare då alla andra skulade vid stånden haha.

Alex vann ett stort choklad på tivolit och jag köpte snus till Anders, annars följde det inte med så mkt hem. I morgon ska vi en sväng på Fredriksdal med Sandra, Jonathan och Elias. Penicillinet har äntligen börjat verka och jag hoppas smärtan är helt borta inom någon dag.

Bjuder på några bilder:
Första besöket på stranden
Ur en snigels perspektiv

Växt från Sofiero
Underbart fina blåfärgade blommor på Sofiero.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar