13 juli 2012

pigg son, trött mamma

Jacob tycker inte att han behöver sova middag längre. Det tycker dock hans mamma som dels tycker det är tråkigt att förlora lugnet då man har tid att fixa undan (eller sy) i lugn och ro samt man får en otroligt trött och grinig gosse tidigt på kvällen. Idag har han iaf vilat lite i sängen innan jag gav upp. Han såg faktiskt ganska pigg ut där han stod och hoppade med ett enormt leende på läpparna. Vi får hoppas på det bästa och att det snart vänder. Kanske ska slita upp honom från sängen 6.30 i morgon?! Tvättid kl.7 ändå ;)

Jag hade behövt sova lite känner jag. Är jätte trött. Jag misstänker att det beror på infektionen, det känns i alla fall mkt bättre idag med tanden och det börjar bli lättare att gapa o äta. Det är kanske så att Jacobs pigghet beror på att jag har varit trött och tråkig de senaste dagarna? Och inte fått utlopp för sin energi som han brukar. Tur att jag börjar känna mig bättre om än trött :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar