7 juli 2012

Shopping!

Nyligen hemkommen från Väla där jag har spenderat dagen med mamma - och som vi har handlat. Det bästa jag hittade var ett par sandaler som fungerade till mina felkonstruerade fötter. Helt perfekta, snygga och sköna, det var värda sitt fullpris. Det blev även nya soffkuddar, löpare till köket, 2 klänningar till mig och lite annat smått och gott. Har haft en jätte trevlig dag med mor <3

Letade även efter present till Anders utan att hitta något bra. Kom i alla fall hem med ett par BjörnBorg boxer ala Germany till honom.
De ser inte mkt ut för världen här på bilden. En sandal jag i vanliga fall nog inte hade provat
men som var snygg på och perfekt :D

1 kommentar:

  1. Söta skor!! Felkonstruerade fötter?? Huh? Kalsonger till mannen är alltid bra. Ha de bra Kram

    SvaraRadera