29 januari 2011

99 dagar kvar

Igår var en stor dag, 100 dagar kvar till bebisen är beräknad och idag är vi nere på två siffrigt. Underbart, jag längtar mer och mer för varje dag som går. Tror faktiskt den lill* i magen också längtar tills den får komma ut och slippa ha det så trångt, man märker att h*n gör allt för att få mer utrymme. En riktig vilding vi har där inne.

Igår var det först körning på förmiddagen och sedan begav jag mig till Väla för att titta lite. Det slutade med mer bebiskläder... en grå randig omlottbody, gråbyxor samt matchande mössor samt ett par strumpor som var så otroligt söta att jag inte kunde låta bli. Tänkte ha med dessa till BB också, de är i strl 50.
Det blev även en bh till mig samt en tröja till sambon.
Postade mina brev till försäkringskassan också :D dock lär det ju dröja innan jag får svar men nu är det gjort i alla fall.

Efter Väla blev det hem för att äta lunch och sedan var det dags att bege sig till körskolan igen för Riskutbildning 1, teorilektion om riskerna i trafiken. 3 timmar, men det var inte så drygt då det var mkt diskussioner och inte bara att sitta och lyssna och anteckna. Men det var inga sköna stolar att sitta på så länge, jag fick träsmak i ändan efter 1 timme och hade efter det aningen svårt att sitta still. Men det hjälpte med 5 min rast samt en övning där vi skulle resa på oss. Det tackar vi för.

Idag ska mamma och jag övningsköra lite grann, behöver öva så mkt som möjligt.
Annars har jag inte så mkt planerat mer än att jobba några timmar ikväll, 16-20, är insatt som extra resurs. Precis lagom, hade ingen lust att jobba ett helt pass denna helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar