31 januari 2011

v27 och massa teori

Går in i v27 idag, det blev till att gå upp tidigt i morse fast jag ska jobba kväll så att Anders kunde hjälpa mig att fota magen. Har tagit bilderna på samma plats i köket och i ungefär samma kläder hela tiden så det ska bli lättare att jämföra. Måndag innebär även väg dag och vågen visade på + 0,2kg, vilket inte var så farligt. Måndag är ingen bra dag att väga sig då jag oftast har unnat mig extra mkt gott under helgen.

Dagen har ägnats åt en del teoripluggande, behövde verkligen komma igång och jag känner att jag nu har fått en början. Bara att fortsätta. Läser i boken och skriver upp lite stödord som känns viktiga att komma ihåg.
Det har även hunnits med att skapa en och annan pärlplattekreation. Än så länge har vi nu 5 glasunderlägg i Super Mario tema. Ska prova att ladda upp bilder för första gången här i bloggen och då passar det ju bra med lite pärlplattor.


<--- Våra glasunderlägg. Älskling satsade på en AIK inspirerad svamp medan jag gjorde mer traditionella.

Minisvamp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar