1 februari 2011

*gäääsp*

Somnade aningen försent igår för dagens tidiga början. Kände mig riktigt trött runt lunchtid och hade kunnat gå och lägga mig om jag hade fått chansen. Tur man slutade redan kl 14.
Tog det bara lugnt när jag kom hem, orkade inte göra mkt mer än att lägga lite pärlor.

Fick ett trevligt sms från Panduro, mina Photopearls var levererade för uthämtning. Så när Anders kom hem gav vi oss iväg för att hämta ut dom samt handla hem lite grann. Känns som ett ganska stort projekt att omvandla foto till pärlplatta så vi sparar det till helgen när man har lite mer tid.

Ska strax bege mig in i sovrummet för lite filmtittande, om jag orkar hålla mig vaken.
Körning i morgon bitti 7.30 så det blir ytterligare en tidig morgon, blir nog att sova middag i morgon så att jag orkar med kvällsjobbet.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar