8 februari 2011

Till Sjukgymnasten i morgon

Denna dagen var ganska lik många av mina andra. Körning på förmiddagen och jobb på kvällen.
Men det var en bra lugn dag.
Åt rester från Tex-Mex grytan till lunch och det var lika gott idag också, även Anders hade med sig till jobb och han arbetar med en kock som gav mig komplinger för mitt möra kött. Det är ju något man vill minnas. Kocken hade sagt att det luktade så gott att han var tvungen att smaka. Blir lite stolt faktiskt.

Det har gått bra på jobb ikväll, förutom att foglossningen bara blir värre och värre. Det ska bli såååå skönt att äntligen få komma till sjukgymnasten och få ett bälte och jag hoppas innerligt att det hjälper. Jag står inte ut. Smärtan är förlamande om man kan beskriva det så.
Men i morgon bitti är det dags.

Fick hjälp av min käre sambo att raka benen ikväll. Jag är alldeles för osmidig för att komma åt att böja mig samt vår dusch är så liten att jag inte kan slänga upp benet någonstans och man såg knappt att det fanns ett ben under allt hår. Så det är otroligt skönt att sitta här i soffan med nyrakade ben. Tack Älskling för hjälpen, vad hade jag gjort utan dig?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar