23 februari 2011

Sjuk

Är lite sjuk idag :( Började svida i halsen igår när jag jobbade och på kvällen blev det värre. Mådde riktigt kasst igår kväll och i morse var det inget vidare. Men jag känner mig faktiskt bättre nu. Har vilat mig hela dagen och det verkar som det har haft resultat.

Den lill* i magen har dock inte uppskattat att jag har varit stilla hela dagen. Har nästan verkar som att h*n har försökt att bryta sig ut genom magen. Lyckades till och med fånga lite maggymnastik på film :D Fast såklart inte när det var som mest...

I morgon är jag ledig, ska tvätta och kanske baka något, har jäst som snart går ut. Hoppas verkligen på att jag mår ännu bättre i morgon. Har jobb inbokat på fredag, lördag och söndag och vill ju vara frisk så att jag kan jobba. Ska även ringa till försäkringskassan om inte posten lämnar av ett brev från dom.

Ikväll blir det köttfärslimpa till middag och potatismos (har varit sugen på det i några dagar). Gott, längtar tills jag ska få äta. Snart har potatisen kokat klart och det ska röras ihop lite mos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar