24 februari 2011

....

Just nu känns allt tungt. Posten har kluddat till det så min ansökan till försäkringskassan om graviditetspenning kom inte till dom förrän den 18 februari. De borde att fått in den den 1 februari ungefär. Eftersom det tar upp till 30 dagar för FK att behandla ens ansökan lär det dröja till den 18 mars innan jag får veta om det är godkänt eller ej. Jag sökte från 1 mars, då jag känner att det är alldeles för tung för mig att fortsätta jobba och den jävla foglossningen gör det ju inte bättre. Vad gör jag nu då?

Tur att jag har varit så flitig hela dagen för nu känner jag inte för att göra något alls.
Har tvättat, sorterat i badrummet, handlat och bakat vetebullar och chocolate chip cookies. Sitter och tröstäter mina bakverk nu och vet varken ut eller in...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar