14 februari 2011

Helgen + v29

Helgen som varit bestod av jobb, jobb och mer jobb. På ett ungefär i alla fall. I lördags jobbade både Anders och jag. Han åkte iväg tidigt på morgonen medan jag började 11.30. Ägnade förmiddagen åt att göra körkortsteori på datorn, bättrade resultatet en aning så det går åt rätt håll. Hoppade mellan två avdelningar, vilket faktiskt fungerade ganska bra. Detsamma blev det på söndagen, började kl 13 på en avdelning, kl 16-20 var jag på en annan och sen tillbaka en timme på avdelningen där jag började.
Kan tänka mig att göra det fler gånger faktiskt, jag kände mig effektiv.
På söndags förmiddagen tog vi även en snabb tur ut till Familia och letade efter något fint som jag kan ha på mig, utan att lyckas såklart :/ Allt jag har i garderoben börjar bli oanvändbart...

Idag jobbade jag på Elinebo, det blev till att gå upp tidigt eftersom vi gick in i v29 idag så var det magfoto dags. + att när man börjar 6.45 en halvtimmes bussfärd härifrån så får man pallra sig upp i tid.
Är riktigt trött nu ikväll så det blir snart sängen för min del. Börjar kl 7 i morgon på Romares.

Just det ja, Alla hjärtans dag idag, inget vi firar speciellt då i morgon är en mer underbar dag <3
Men jag fick en fin blomma av Anders :) Vilket alltid uppskattas.
Vi åkte dock och inhandlade något jag var i stort behov av - ett graviditets bälte som ska hjälpa mot foglossningen, förhoppningsvis förhindra att det blir värre i alla fall. Kommer nog att avlasta en del och på jobb står och går jag mkt så där hoppas jag att det kommer göra nytta.

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar