28 februari 2011

Action på Ica Maxi

När Anders slutade jobba åkte vi till Maxi för att handla. Massor av folk som vanligt men med självscanning så går det ganska fort ändå. I vilket fall så står vi bland äggen och tittar ut vilka vi ska ha, när vi sedan vänder oss om är vår vagn borta :O Den stod precis bakom oss men nu var den helt plötsligt putsväck.
Det syntes inte till någonstans så vi fick ge oss ut på jakt. Till sist hittar jag den, en kvinna har precis tänkt scanna in knäckebröd men jag stoppar henne genom att påpeka att hon nog har tagit vår vagn.
Lite chockad blev hon men jag fick tillbaka min vagn utan extra grejor och vi kunde fortsätta vår shopping.

Innan idag blev det bara en kort cykeltur då jag fick ont i magen när jag cyklade. Vet inte om det var att det drog i ligamenten eller sammandragningar. I vilket fall som helst cyklade jag hem igen.

Det var skönt med en lugn dag. Pluggade teori samt planerade maten för 2 veckor framåt samt gjorde i ordning handlelista. I morgon blir det kvällsjobb, 14.30-21.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar