7 februari 2011

v28 och matlista

Går in i v28 idag, 90 dagar kvar till BF.
Tiden går fort men ändå långsamt. I morgon är det 3 månader till bf på dagen och jag längtar.

Jobbade till 14.30 och när jag kom hem tog jag det lugnt och planerade veckans middagar. Gillar att ha det förberett så man slipper tänka ut maträtter samma dag. Nu är det bara att ta ut något från frysen dagen innan eller köpa hem det som behövs.

Idag blev det Tex-Mex Gryta som vi nyligen har avnjutit och det var GOTT!
Blev matlådor till i morgon också - perfekt.

Tisdag
Köttfärslimpa med kokt potatis

Onsdag
Lax i paket med cous cous

Torsdag
Kyckling... har inte kommit på något bra än.

Fredag
Taco

Lördag
Falukorv i ugn

Söndag
Pannkakor med bacon

Lite blandat, har inte jobb inbokat alla dagar och anpassar rätterna så att Anders också ska kunna laga dom ifall jag får kvällsjobb. Vilket jag har i morgon och då är det han som står för maten.
Körning i morgon bitti, det ser vi framemot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar