25 februari 2011

En ljusglimt i mörkret.

Jobbade 7-14 i dag. Det gick bra trots att foglossningen gör väldigt ont :( Kan inte gå särskilt fort och det känns som att jag vaggar fram i slow motion ungefär. Men trots smärtan så har det gått ganska bra på jobb.

Ringde till Fk idag igen efter att jag har kommit hem för att höra efter lite mer. Kvinnan jag pratade med ska skriva till personerna som arbetar på kontoret som ansvarar för sådana här ansökningar samt så berättade hon även att om jag skulle bli godkänd, men att datumet har passerat så får jag ändå ersättning från den dagen då jag har sökt. Vilket gav mig en gnutta hopp tillbaka. Så nu är det bara att vänta och se.

I morgon blir det dubbelpass :O Börjar 6.45 (snart dags att sova kanske?) till 14.45, har sedan en liten håla vilken jag ska passa på att åka hem och vila, sedan blir det jobb 16-20, då jag är extra resurs på en avdelning. Skönt att sluta åtta i alla fall. På söndag har jag bara 16-20 jobb, tänkte att det kunde vara skönt att kunna sova länge någon dag.

Idag skulle vi ha ätit panerad rödspätta till middag men jag är inte alls sugen på det så vi ska köpa hem mat från Koreana ist :) Längesen man åt där så det ska bli gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar