4 februari 2011

Sy sy sy

Hela dagen har ägnats åt babynestet. Det var mer pill än vad jag trodde samt symaskinen ville inte samarbeta hela tiden. Men nu är det nästa klart, har sytt ihop alla delarna och formen är färdig. Allt som behövs nu är madrass och vadd. Är riktigt nöjd redan. Det varit roligt att sy fast tråden hoppade av flera gånger, jag fick byta nål på symaskinen och sömmarna blev väl inte helt raka - men vad gör det, jag har ju gjort det.

Kom precis ut från duschen och sitter nu och väntar på att Anders ska komma hem. Hoppas på att han är sugen på en snabb tur till IKEA, jysk och kanske panduro om de andra affärerna inte har vad jag söker.
Vi behöver ändå handla hem lite kylvaror så måste i vilket fall som helst ge oss iväg.

Fick veta idag att jag har jobb under helgen samt på måndag. Älskar att få veta det i förväg. Dock känns det även lite tungt att veta att jag måste gå upp innan klockan 6 en lördagmorgon, men vad gör det. Ska jobba så mkt det bara går denna månaden så jag avslutar med en fin buffert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar