5 februari 2011

Kalas

Först blev det jobb, gick upp 5.30 (wiie) men eftersom jag la mig i tid igår kväll så var jag ändå ganska pigg. Fast det var ju inte det roligaste att gå upp så tidigt. Det gick bra på jobb i alla fall och Anders kom och hämtade mig 15.30. Han lämnade av en påse med kläder så jag kunde byta om, dock har jag upptäckt att jag behöver köpa lite nya kläder. Har nästan ingeting som passar längre och det känns tråkigt att alltid behöva ha samma kläder när man ska gå bort.

Efter jobb bar det av till Raus för att fira Christian och Sara.
Det var ett trevligt kalas med trevligt folk. Tack för det!
Christian hjälpte oss med att sätta in bilbarnstolen i bilen, nu sitter den där och väntar på bebisen som ska åka i den. Lika bra som att den står och tar plats i lägenheten kan den sitta i bilen.

Vi åkte inom City Gross på hemvägen och köpte två äpplen till mig och Ice Tea påsar. Gott.
Nu är jag trött och hade kunna gå och lägga mig redan MEN då kommer jag vakna tidigt i morgon bitti och inte orka hålla mig vaken till kvällsarbetet. Klockan är inte ens 21 nu och i morgon slutar jag 21.15.

Ska nog snart kolla film och ta det lite lugnt innan jag äntligen ska få sova.

Sweet Dreams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar