15 februari 2011

5 års dag

Idag firar jag och min Älskling 5 år tillsammans. Tiden går visst ganska fort när man är lycklig.
Det är svårt att tänka sig att jag bara var 15 år när vi blev tillsammans, jag hade inte precis planerat att träffa mitt livs kärlek när jag var så ung. Men oj vad bra det blev :)

Livet kunde inte vara bättre just nu, men till våren lär det bli ännu bättre när vår lill* kickboxare kommer och förgyller våra dagar ytterligare. Fast för tillfället önskar jag att h*n kunde sluta sparka neråt för det gör faktiskt lite ont.

Jobbade morgon på Romare och när jag slutat kl 14 tog jag bussen in till stan för att köpa kött på Oj som min käre bror hade ordnat. Det var inte lite kött men det går alltid åt hemma hos oss.
Dagen till ära blev det Lövbiff med pommes och bearnaisesås, Anders favorit rätt och till efterrätt blev det en bit almondy tårta. Strax blir det sängen, börjar 7 i morgon bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar