20 februari 2011

Söndag

Både Anders och jag vaknade ganska tidigt. Vilket var bra eftersom vi inte hade ställt någon klocka. Anders hjälpte Christian att frakta möbler från IKEA, de var först in på varuhuset :p Ute i god tid för att slippa trängas med alla andra. Efter att Anders hade kommit hem till mig igen åkte vi iväg till Elgiganten för att köpa nya färgpatroner till skrivare, blev ju även en sväng inom babyland. Gick in på Väla och fikade lite på Espresso House, gotti gotti. Sen åkte vi ut mot Vallåkra för att hämta hem min cykel som pappa har lagat åt mig :)
Jippi, nu kan jag äntligen motionera lite igen. Pga foglossningen har jag inte kunnat röra mig så mkt men cykling ska tydligen vara bra när man har foglossning.

På väg därifrån åkte vi inom plantagen och köpte en blomma till Chrille och Sara samt en lite rolig växt till oss själva. Sedan åkte vi till Raus, var bjudna dit på middag och inte tackar man nej till grillade kalvrostas och hemmalagade klyftpotatis, MUMS. Blev ju även lite bus med bröderna Löfstedt.

Nu ikväll har jag tänkt att välja tyger samt klippa ut delarna till en solhatt så jag kan sätta mig och sy den i morgon. Verkar ganska enkelt men skenet kan bedra.
Har kvälls jobb i morgon och på förmiddagen blir det körning. Blir ändå att gå upp tidigit då magen ska fotas :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar