28 februari 2011

Helgjobb och ledig dag

Det blev en massa jobb i helgen. Dubbelpass på lördagen, 6.45-14.45 och 16-20. Öm var jag i kroppen efter det. Som tur var hade jag bara 16-20 pass på söndagen så jag fick förmiddagen att vila.
På lördagen hann jag inte med mkt mer än jobb, Anders gjorde fint här hemma under tiden <3

Under söndag förmiddagen åkte vi ut till Väla och gick en lite sväng där. Köpte en tröja till Anders och lite från apoteket till mig. Tog en tur ut till NETonNet innan vi åkte hem igen.
Lagade lite mat, Panerad rödspätta med kokt potatis som till och med Anders tyckte var gott.
Det gick bra på jobb och det var skönt att bara ha ett kort pass, hade inte orkat mer.

Idag är jag ledig och det är skönt. Gick in i v31 idag, tiden går sakta men säkert framåt.
Ska bara ta det lugnt idag och låta kroppen vila. Men ska ge mig ut på en lite cykeltur. Behöver komma ut i friska luften och röra på mig lite (går dock inte så fort då den stora magen är aningen i vägen).
Sen ska jag läsa lite teori tänkte jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar