24 januari 2011

v26

Idag går jag in i v26. Tiden bara flyger iväg fast den ändå går så långsamt. Den lill* där inne har det trångt och försöker ständigt utvidga sin plats genom att sparka och sträcka på sig. Det är riktigt roligt att se hur hela magen hoppar och väldigt mysigt att veta att det är en bebis där inne som rör sig och inte gaser ;P
I morse var det dags för vägning, jag hade gått upp 1kg. Totalt har jag gått upp 2,8kg, det kunde varit värre men samtidigt är det aldrig kul när vågen visar pluss. Vi tog även kort på magen, jag tycker fortfarande att jag bara ser tjock ut på bild även om magen är rundare upptill än tidigare.

Kom ganska nyligen hem från jobb och känner mig riktigt trött. Har gjort det hela dagen faktiskt, till stor del beror det nog på vädret. Dimmigt, grått och trist. Inte alls konstigt att man är seg.
Har haft en bra dag på jobb, inga hemskheter hände. Jag märker att magen har blivit större, man känner sig inte lika smidig längre. Men det hör ju till.

Idag ska vi nog bara ta det lugnt här hemma. Ska snart förbereda maten, vi ska ha något med kyckling filé och det lär bli något enkelt. Om jag piggnar till senare så ska jag göra lite teoriprov.
Men just nu vill jag bara ta det lite lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar