25 januari 2011

Trööött

Är helt slut. Kom ganska nyligen hem från jobb och jag är fruktansvärt trött. Känner mig så trött att jag inte tror att jag kommer kunna somna. Tur jag har min underbara sambo, han kom och hämtade mig på jobbet och har samtidigt lagat mat. Vet inte vad jag skulle ha gjort utan honom <3

Körningen innan idag gick bra. Jag hann även med att göra ett teoriprov på datorn innan det var dags att gå till jobb. Fick ju dock inte alla rätt och vissa frågor känns helt obegripliga. Men det är bara att plugga på.
Ska köra igen i morgon, samma tid kl10. Och sen blir det kvällsjobb igen.

Försökte få tag i sjukgymnasten men fick veta att hon bara jobbar 2tim/dag :O så jag lämnade mitt nr så får hon ringa mig istället. Hoppas bara på att hon inte ringer mig när jag kör, det hade varit typiskt.

Nej nu ska jag äta klart och sen krypa ner i sängen och mysa med min Älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar