23 januari 2011

Körning

Det gick jätte bra att köra med pappa. Tror att han vågar köra med mig fler gånger. När vi kom in igen kollade pappa på inställningarna till min kamera. Jag hade tagit med den så att han som är mer kunning på området kunde ändra inställningar till det bättre. Och resultatet blev fantastiskt. Själv fattar jag inte vad alla inställningar är till för och hade ställt allt fel så nu blev bildkvaliten mkt bättre. Nu är kameran redo för att användas. Blir nog extra fina magbilder i morgon.

Hoppas även på plus grader i morgon så vi kan åka och tvätta bilen, gillar inte att den är smutsig. Vill ha den glänsande. Så kan man även passa på att fota skönheten lite.

I morgon blir det jobb på Romares, 7-15. Perfekt tid att börja för då kan jag få skjuts av min kära Älskling. Ingen lång väg att gå men foglossningen är som värst på morgonen och det tar ca 30min att gå dit nu förtiden. Och det gör ont, så varför inte passa på när man kan få åka bil.

Snart blir det att läga sig i sängen och fortsätta att titta på The Big Bang Theory - riktigt roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar