22 januari 2011

Kina mat och biljard

Alex har sovit här i natt och efter en långsam morgon åkte vi tre till Mekonomen för att köpa låsbara bultar till bilen (vill inte riskera att någon stjäl våra däck och fälgar). Jag passade även på att köpa reflextejp så jag kan pynta barnvagnen.
Efter bar det av till Toys R us för att titta efter en födelsedagspresent till Sebastian som fyller 6 år :O stora killen redan. Vi hade ingen aning om vad han önskar sig så det blev inte att vi köpte något till honom, utan vi köpte ist en Bear League nalle med Chelsea FC kläder till oss själva och vår knatte. Kunde ju inte låta bli när det bara kostade 50kr st. Fin fint.
Fick även veta vad Sebastian önskar sig så då blir det lättare att köpa present :)

Vi åkte sedan in till stan för att kolla ifall BR hade fler kläder till nallen, men allt var slutsålt :/
Så då gick vi bort mot Asian Garden, hade läst att de hade buffé även på lördagar. Men så var inte fallet och i min besvikelse så ville jag inte längre äta där utan vi gick vidare mot Österns Pärla där vi gick in.

Pojkarna valde en full måltid, 4 olika rätter. Vårrulle, Friterat fläsk, Anka i sojasås och efterrätt friterad banan/ananas. Jag tog stekris med kyckling. Allt var väldigt gott och vi blev aningen för mätta.
Sedan bestämde vi oss för att spela biljard när vi ändå var i stan så vi slapp åka in till stan igen på kvällen.
Vi kan ju säga att jag vann ;)
Tog en tur inom Bogarts och kom ut därifrån med 3 filmer - Up, Thirst och Ninja samt lite lördags godis.
Nu blir det filmtittande och lördags mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar