26 januari 2011

Wiie.. Blev riktigt glad när jag kom hem från körningen och såg vad posten hade lämnat i brevinkastet. Min lönespec och det visade sig att jag får mer än vad jag trodde. Och sen hade jag fått tillbaka ett papper till försäkringskassan som chefen har fyllt i angående min inkomst. Blev riktigt glad för nu kan jag äntligen skicka in allt till försäkringskassan och hoppas på att jag får havandeskapspenning beviljat.
I morgon blir det till att köpa frimärken så jag kan posta allt.

Körningen gick riktigt bra idag. Fick backa runt hörn, backa in i parkeringsruta samt parkera vanligt. Det är riktigt kul att backa faktiskt. Har inte så många körlektioner kvar så det gäller att jag är effektiv nu dessa som är kvar. Hoppas på att mamma och jag kan köra lite i helgen.
När jag kom hem blev det till att skriva klart det sista om beskrivningen på en arbetsdag och satt och pysslade med de andra papperna så de blev klara. Hann inte så mkt mer innan det var dags att gå till jobb.

Kvällsarbete på samma avdelning som igår. Men idag jobbade jag mindre timmar och blev inte fullt så trött, samt vi hade en elev så det var ganska lugnt under kvällen. Skönt.
När det var dags att gå hem stod där en bil till mig utanför dörrarna, min Älskling som var snäll och hämtade mig idag också.När vi kom hem lagade han mat och jag gick in i duschen, vilken lyx.

I morgon blir det till att gå upp tidigt, börjar kl 7, så ska snart krypa ner i sängen.
Hoppas den lill* i magen också har tänkt sova och inte sprattlar runt fullt så mycket som den gjorde hela kvällen igår. Dock har h*n varit väldigt aktiv nu också. Men det är skönt att veta att den mår bra där inne.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar