23 januari 2011

Söndag

Startar ännu en dag i långsam takt. Det är så otroligt skönt att vara ledig. Tyvärr vaknar jag tidigt, kl 8 steg jag upp. Lika bra eftersom man ska upp tidigt i morgon. Roade mig med att se fjärde avsnittet av Hipp Hipp samt kollade runt lite på nätet innan jag gick in och väckte Anders.

Sebastian skulle kanske komma hit en stund idag men där var ingen hemma hos dom och nu är det nästan försent, om han inte ska komma på eftermiddagen. Jag ska ut till Vallåkra och övningsköra med pappa.
Behöver ju öva så mkt det går på att köra men jag behöver bli bättre på att fokusera på teorin då jag ligger ganska långt efter. Får ta och göra ett teoriprov på datorn om det finns tid över i eftermiddag.

Vi har faktiskt varit ganska flitiga här hemma under förmiddagen. En spegel samt en tavla har kommit upp i vardagsrummet (vilket vi har dragit ut på ganska länge). Så nu kan jag ta kort på magen själv med hjälp av spegeln. Jag har även satt in lite foto i albumen och nu håller Anders på att diska.
Snart ska vi köra ut på landet. Anders lämnar mig i Vallåkra och kör sedan vidare mot Hyllinge och lämnar av Alex. Sedan får vi se vad dagen har att erbjuda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar