19 mars 2011

Älskade djävulsunge

Vår lill* buse har gett mig blåmärke på insidan på magen. Antagligen gillar h*n att ligga på samma ställe ganska ofta och det har givit mig en väldigt öm punkt som det smärtar bara jag nuddar vid.
Frågade Bm om vad man kunde göra åt det och hon sa att jag bara skulle trycka undan barnet. Skit ont gjorde det att försöka trycka bort den, men vad gör unge? Jo, den trycker tillbaka, hårdare för varje gång som jag försökte få bort den. Aj aj aj, den lill* sätter verkligen hårt mot hårt. Undra hur det kommer bli när den kommer ut om den redan är så envis?

Igår var vi hos mamma och Anders, det bjöds på god mat och sedan övade vi lite körkortsteori på datorn. Det blev en riktig tävling av de då vi ibland hade olika åsikter om vilket svar som var rätt.
Roligt var det och det var nog en bra övning för oss alla.

Idag har vi kört runt på lite ärende. Åkte bla. en sväng ut till Hyllinge och hämtade mormorsrutor filten som var klar :) Mkt fin blev den. Mamma väljer, farmor virkar = bra deal. Innan dess var vi en snabb sväng inom Väla och köpte fler limpapper till photopearlsen samt en tur på IKEA. Deras kortterminaler fungerade inte så vi fick överge alla våra varor utom två som vi hade kontanter till, STÖRIGT!
Vi skulle även ha beställt en bagagematta till bilen men typiskt nog stängde Bilcirkeln kl 14, precis när vi kom dit så Anders får svänga inom där efter jobb på måndag. Istället åkte vi och tvättade bilen så den blev skinande ren igen. Ikväll kommer Jessica och Simon hit för lite filmmys :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar