21 mars 2011

v34 och ett besök hos mormor

Ännu en ny vecka, ännu ett steg närmre beräknad förlossningen. Man kan inget annat än att längta ännu mer.
Igår hämtade vi hem vagnen :) och jag pimpade den med reflexer och djinglismobil. Den är riktigt bekväm att köra och det ska bli kul när man äntligen får köra den på riktigt med en bebis i.


Vår vagn
Teutonia Mistral S

Idag åkte jag till mormor. Tog tåget enda till Triangeln, riktigt fint och det kändes som att man hade hamnat några år framåt i tiden när man klev av tåget. Det var en lång väg upp till ytan, många rulltrappor. Jag lyckades gå åt fel håll men hamnade rätt i alla fall. Tog bussen hem till mormor och sedan gav vi oss iväg till stan, gick runt och tittade lite samt åt lunch. Tiden flög iväg ganska snabbt :S Klockan 15 var vi hemma hos mormor igen. Sattes oss ner en stund och vila innan det var dags för mig att bege mig hemåt. Åkte från triangeln igen, väldigt smidigt att slippa byta buss för att ta sig till centralen och min käre sambo hämtade mig på knutpunkten.

Sitter och myser med min enorma mage. Det är kul att titta igenom alla magbilderna, man ser verkligen skillnad på dagens mage och bilderna vi tog i v 24. Önskar att dessa sista veckorna går snabbt så jag får träffa lill* <3

v24

v34




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar