22 mars 2011

Jordgubbar :D

Anders jobbar i Hbg idag, jippi. Då kunde vi äta lunch ihop. Han kom hem för att hämta mig strax efter kl 12. Min hårt arbetande man har fått en stor blåsa i handflatan, aj aj, så han fick ha en liten omplåstring innan vi åkte. Det blev buffé på Asian Cook. Gott, och jag vågade prova rätterna som var såsiga - stort steg för lilla mig. När vi hade ätit oss mätta körde vi inom maxi på väg hem. Jordgubbs jakt, det var nämlingen slut igår när Anders åkte tid för att handla det till mig men idag hade vi tur. Det blev 5 askar jordgubbar och 1 ask blåbär. Theo och jag har precis delat en ask och gud vad gott det var.
Min underbara skål med jordgubbar toppade med blåbär

Fick även paket leverans idag. 4 lejon djinglisar aka Nossenasse till Ludvig :) Han förbrukar dom ganska fort så det skadar inte att ha några på lager till honom.
Nossenassarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar