24 mars 2011

Flitig som en myra

Känner mig duktig idag. Har fått gjort ganska mkt här hemma samtidigt som jag ändå har tagit det ganska lugnt. Började dagen med att tvätta 4 maskiner. Inget manglande denna gången ;)
Medan tvätten hölls i gång där nere pluggade jag körkortsteori i massor, har 3 c prov samt 3 fordons prov kvar som behöver bli godkända på körskolan för att jag ska få göra repetionerna som sedan leder till uppskrivning. Ska närvara på en lärarledd teorilektion på körskolan senare idag och håller på att läsa igenom sidorna som hör till ämnet. Lite förberedd får man ju vara.

Jag har även hunnit med att baka två olika sorters Chocolate Chip Cookies, gotti gotti, diskat undan och nu håller jag på att steka pannkakor - och läser fortfarande i teoriboken.
Kvar är bara att sortera rentvätten och hänga in det på sin plats, men det får bli efter att vi har ätit. För snart kommer Anders hem till mig :)

I morgon är det fredag :O, veckorna går ganska snabbt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar