25 mars 2011

Försvinn dumma hosta, försvinn...

Har varit däckad i stort sett hela dagen. Hosta och grym huvudvärk som inte verkar vilja gå över.
Det började så smått igår morse, kände att hostan var lite på gång men inget som märktes så mkt. På kvällen blev det dock värre, huvudet börjades kännas tungt och min "säsongshosta" kom igång på riktigt.
Denna hostan brukar jag dock få under den kallare delen av året och brukar inte må så här dåligt ihop med den. Vaknade kallsvettig i morse så misstänker att jag även har haft feber.
Hostan hänger envist kvar och bomberna sprängs ständigt i huvudet, en efter en.

Tycker synd om den lill* där inne som ska behöva stå ut med mina hostattacker. Det blir att ta en alvedon och hålla tummarna att jag mår bättre i morgon. Då väntar nämligen symässa i Malmö, vilket jag ser fram emot samt så ska jag köra vilket jag behöver.

Anders är i väg och hämtar mat från Koreana. Så snart ska vi äta och sen lär det inte hända mkt mer. Kommer dock vänta så länge som möjligt med att gå och lägga mig då allt bara gör mer ont när jag ligger.
Men det kunde vara värre, det lär ju gå över snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar