30 mars 2011

Teorin snart avklarad

Jippi! Klarade mini uppkörningen igår, endast lite finslipning som behövs.
Har ett mål satt - teorin ska vara klar tills på fredag och är den det så bokar vi uppkörningstid då. Här händer det grejor och nu börjar det gå undan. Ska snart ringa till Karl-Eriks och be dom godkänna proven så att jag kan börja med repetions frågorna. Tror det är 3 prov man ska klara där också.

I morse var jag hos Bm. Sf måttet har skjutit i höjden, ligger över översta kurvan men antagligen beror det på att lill* ligger och sträcker på benen. Huvudet är nämligen nere i bäckenet nu, dock ännu lite ruckbart. Bm tyckte iaf att barnet känns normalstort och att jag inte ska oroa mig för att få en jätte bebis. Hjärtljuden låg på 140-145 slag/min och mitt Bt var 110/70 samt ingen äggvita i urinen. Skönt att det enda man behöver dras med är foglossningen (peppar peppar).

Ska ta en liten paus i teori pluggandet nu och se om jag kan lyckas sy en hjälmmössa... känns inte så troligt men det skadar aldrig att prova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar