29 mars 2011

Bihåleinflammation?

Lucky number 35. Ny vecka och det närmar sig med stormsteg.
Längtar mer för var dag som går efter att få träffa vildingen där inne. Allt är ordnat inför lill*ns ankomst och det är bara h*n som fattas. I natt drömde jag att vi fick en son, han var så liten och otroligt fin. Spännande att se om drömmar blir verklighet eller om det blir en lite tös.

Igår tog jag det lugnt under hela dagen. Har gått och blivit rejält förkyld, misstänker bihålsinflammation då det "ömmar" i pannan och runt ögonen. Känner mig allmänt kass och natten var ju inte den skönaste precis. Vaknade flera gånger av att det var svårt att andas så tillslut så byggde jag upp en kulle av kuddar så att jag nästan satt upp och sov. Då gick det lite bättre.
Vi köpte bagagematta till bilen igår och den passade perfekt. Nu är bilen redo för en vagn med smutsiga hjul. Efteråt åkte vi hem och åt middag och sedan körde vi till mamma för ett kvällsbad. Riktigt skönt att lägga sig i det varma vattnet. Saknar att inte ha badkar.

Idag ska jag ha miniuppkörning. Kommer säkert inte gå så bra med tanke på mitt nuvarande tillstånd men jag får försöka göra så gott jag kan. Kanske ska passa syskonen Alhorn en liten stund på förmiddagen, fast kanske inte ska utsätta dom för mina baskillusker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar