10 augusti 2011

Båstad

Jacob och jag har varit i Båstad med Sandra och Elias idag. Vi började på Teddykompaniets outlet, jag hade förväntat mig en mkt större lokal och med ännu mer saker samt aningen billigare än vad det var. Det kändes inte riktigt lönt att åka så långt för det. Vi körde sen vägen genom hela Båstad och upp för backen till de små affärerna, tyvärr inga fynd i barnaffären men köpte lite tvättlappar + nagelfilar i en butik där. Sandra gjorde lite fynd hon också :) Vi körde hem till Sandra efteråt för lite lunch, och vilket hus det har. Jätte fint och stort hus och en stor trädgård :) Låg bra på landet men ändå nära till vägarna som tar en in till stan - inte alls avis ;)

Det blev en tur in till Hbg också, Sandra skulle ha material till dopkorten, hittade dock ingen fingerfärg i stan men jag hade blå färg som hon fick låna. Det ledde till att hon följde med hem och vi köpte med oss lite kina mat :)

Skulle egentligen träffa Sofie och Nicole på hampan men kände att jag inte orkade det. Blir lite för mkt för Jacob också att flänga runt på det viset. Men jag hoppas på att vi får tid att träffas snart.

Jag har haft en helt underbar dag. Den avslutas med en dusch och mys i soffan. I morgon är det mammaträff igen, redan klockan 10 på morgonen. Förhoppningsvis har Jacob redan hunnit med sin morgon vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar