11 augusti 2011

Sömn

Fick ett tips av Sandra igår. De väcker Elias runt 22-23 tiden och ger han mat och sedan sover han hela natten. Vi provade det med Jacob igår, fast han vaknade av sig själv kl 21 och fick mat och sov sedan till 5.30, fick mat och sen sov vi till 8. Jag trodde aldrig att det skulle bli så länge, han har ju vaknat runt 7 de senaste dagarna och därför ställde jag ingen klocka. Vi skulle ju vara på Mammaträff kl. 10 och det blev snabba ryck.

Vi lyckades komma i rätt bra tid ändå och då hade jag redan yrat runt på Ragnvalla ett tag :p Tur jag hade paraply över Jacob. Det var jätte trevligt denna gången också, Jacob sov dock sig igenom hela träffen och vaknade lagom tills det var dags att gå hem. Det gick fortare att gå tillbaka till bilen ;)

Mötte upp Anders på vägen hem och vi åt lunch tillsammans. Väl hemma blev det massa mys med min underbara son <3 Fick även ett paket på posten idag med 2 tyger :D hoppas det kommer mer i morgon, nästa vecka har Anders semester och då ska det förhoppningsvis bli lite tid över så att jag kan sy.

1 kommentar:

  1. Ett bra sätt verkar det som!! Bara att göra igen så går det säkert bra!!! Ja, jag hade aldrig hittat där om jag inte var med Therese kändes det som! Men mysigt som tusan! Så kul att det alltid blir så mysigt och avslappnat :D Mysigt med lunchmys! Själv blev det thai mat för vår del! Fick också tyg idag, fast tre tyger! Ska försöka sy något imorgon, men tiden räcker aldrig till känns det som!! Ha de bra Kramar Bella

    SvaraRadera