22 augusti 2011

Hus

Ibland funderar jag på att man kanske skulle byta kommun. Det verkar vara det enda sättet att hitta ett fint hus till rimligt pris. Jag vill ju gärna bo lite ute på landet men gärna nära till allt.

Vårt hus:
Enplans med källare
tegel
stort kök
kamin
trädäck
3 sovrum
lagom stor trädgård
fin utsikt.
jordvärme
två badrum

Men allt detta behövs inte för att vara det perfekta huset. Bara mina drömmar,.. en del kan man ju förverkliga efterhand. Åh, vad jag längtar tills rätt hus dyker upp. Det är alltid något som är fel på alla husen vi kollar på. De husen som är renoverade och fina har alltid något dolt fel, oljepanna eller eternit tak.

Ge mig en fin vinst så jag kan få mitt drömboende. Så att Jacob kan få växa upp med trädgård att springa i.

Jag har även hittat den perfekta julklappen till Anders. Men om vi flyttar lär han få det innan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar