23 juni 2011

Bvc

Idag var det återigen dags för ett bvc besök. Alltid lika kul att få veta hur mkt han har växt. Nu väger Jacob hela 5220g och är 57cm lång. Stora killen. Passade även på att fråga om knutan jag har i armhålan och har fått en tid inbokat till läkare den 14/7. Så sen får vi se vad det blir av det. Fick även lite beröm av bvc sköterskan för att jag var så förnuftig ;) jag kan ju inte annat än att hålla med (hehe).

Annars idag har lilleman och jag kört en liten sväng (som vanligt) och sen bara tagit det lugnt. Anders jobbade över en liten stund nu ikväll och snart ska han åka och handla lite. Under tiden har jag tänkt försöka få Jacob att somna så att jag kan laga lite mat. Har inte lyckats med det någon längre stund så har inte hunnit med att börja med maten.

I morgon är det midsommar och vår lilla familj ska bege sig ner på stranden för att grilla och ha det mysigt. Hoppas på att vädret håller sig fint, annars lär våra planer gå åt skogen och vi har ingen bakup. Elgrillen på balkongen låter inte lika lockande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar