21 juni 2011

Tro det eller ej men det blev en tur till Höganäs idag också. Vi köpte med oss mat till pappa Anders och gav oss iväg. Innan vi åkte ringde det en person som representerar olika försäkringsbolag, eller ja hon bokar in möte med en person som kommer och pratar om de olika bolagen. Både Anders och jag hade pratat med henne innan men sen missat hennes samtal. Vi har i alla fall bokat in en tid, så den 29juni kommer det en person hit och berättar om de olika bolagen. Jacob ska ju ha den bästa försäkringen såklart.

Väl hemma igen tog jag förgivet att Jacob skulle vakna med en gång som han brukar. Men nepp, han snarkade på ett tag till och då passade jag på att rita och sy en mössa till honom. Omkretsen blev bra men den blev aningen stor på längden, väldigt baggy. Gjorde även en matchande scarfs, som faktiskt blev i en passande storlek :) äntligen. Korkad som jag var ritade jag direkt på tyget :/ så det lär inte bli det lättaste när jag ska lyckas med att göra fler i bra storlek.

Allt klär en skönhet.

Anders stod för maten ikväll. Laxfilé i ugnen med potatismos till, gotti gotti. 
Han har stylat till det lite :)
Mkt gott var iaf.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar