10 juni 2011

Underbara natt

GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP
I natt fick Jacob för sig att det kunde vara trevligt att vara vaken några timmar..Jätte kul tyckte hans mamma. Det gick ju bra så länge han var glad och nöjd men efter 2 timmar blev han så trött att han inte visste var han skulle ta vägen. Min envisa lille kille. Han fick mat och sedan hoppades jag på att han skulle somna med en gång men icke. Strax efter klockan fyra somnade han äntligen och även jag. Vi sov till 6.35 sen var det dags för nästa måltid. Jag trodde att han skulle sova länge efter det men han vaknade efter en timme men somnade om i min famn - vilket jag inte tackade nej till då jag låg och frös och Jacob är jätte varm och go. 8.20 tycke Jacob att det var dags att gå upp, jag gick och startade vattenkokaren och lät han ligga kvar i sängen. När jag kommer in i sovrummet igen, gissa vem som ligger och snarkar? Jacob. Han ville ha sängen för sig själv. Nu har Jacob precis ätit frukost och förhoppningsvis somnar han snart igen så att jag också kan få äta lite.

Anders fick ta bilen till jobb idag. Här ger vi oss nog ändå inte iväg utan det blir till att vila det mesta av dagen. Vi ska på två studentfirande i eftermiddag som man ska orka med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar