2 juni 2011

Denna dagen kom vi hemifrån ganska tidigt. Jacob var jätte trött under förmiddagen men kom inte till ro så vi bestämde oss för att köra en runda. Färden gick först hem till Familjen Alhorn, Jacob vaknade såklart så fort bilen stannade men slumrade till en stund på moster Cecilias axel sedan var han lite hungrig. Tur de har en skön fåtölj som man kan sitta och amma i,( ser du mamma jag stavade rätt ;) ) Det låg en present till Jacob från Annelie (Puttes mamma), en jätte fint sparkdräkt med korta armar och ben, perfekt i sommar. Jacob är så varm av sig så han lär inte behöva ett enda långärmat plagg i sommar ;p

Efter besöket hos Alhorns körde vi ut till Ekeby hem till Henke och Anna, de ville ju också se vårt underverk (det kan man ju förstå). Sen var det dags för husvisning, en lite hästgård i Snuggarp.
http://www.hemnet.se/bostad/villa-6rum-astorp-astorps-kommun-malmovagen-127-1688358
Perfekt läge och lagom stort för oss, dock för mkt att göra vid och inte bara små saker, husgrunden såg rätt så risig ut. Synd, bra prisklass annars. Fast i häftet vi fick stod det att priset var 1 395 000kr :S vilket jag känner att de inte var värt. Så det blir att leta vidare, men vi har ingen brådska.

Det bar sedan av till Hyllinge där Anders föräldrar bjöd på middag. Vi tog en snabbtur in på härliga hem först för att titta efter en fåtölj men där var inte mkt att skryta med och där var ingen hiss upp till EM så det får bli en annan gång. Jag har i alla fall kommit fram till att jag behöver en skönare fåtölj att amma i, en riktig mysig som jag även kan somna i utan att få ont i kroppen. Var finns du sköna fåtölj i bra prisklass?

Jacob sover och snart är det även dags för mig att krypa ner i sängen. Man får ju passa på och sova ;) I morgon börjar Anders jobba igen och det blir första dagen som jag är själv med Jacob. Det känns lite läskigt men samtidigt har vi ju en väldigt snäll son så det ska nog gå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar