30 juni 2011

Malmö T/R

I morse packade jag in Jacob i bilen och begav mig mot Malmö. Mitt första stopp var min Mormors hus, där vi hämtade upp henne. Dock körde jag av vid fel avfart två gånger :O vet inte hur jag lyckades men det ena ledde till det andra. Till sist kom jag fram till Mormor aka. Mollys hus och hon hoppade in i bilen och vi körde mot Svågertorp och Stoff o Stil. Det inköptes 6 hängsleklämmor som jag ska ha till att göra napphållare åt Jacob samt ett rutigt mönster papper då jag har märkt att det är svårt att rita/klippa rakt på de andra ;P Jag är lite sné.

Därefter promenerade vi bort mot "mathuset" (eller vad man ska kalla det, byggnad med flera restauranger) och bestämde oss för Mexikansk Buffé. Mkt gott var det och Jacob uppförde sig under tiden vi var där, han åt dock inte mexikanskt ;) utan Nan1. Vi bestämde oss sen för att köra hem till Molly igen, Jacob gillar inte att vara ute i värmen. Köpte med oss varsin glass upp som vi avnjöt i ett svalt vardagsrum.

15.30 vaknade Jacob och var hungrig, efter att han hade ätit upp körde vi hemåt igen. Massor av trafik men det flöt på rätt så bra ändå. Skönt att vara hemma i alla fall. Fru Hult ringde precis och snart tittar familjen Hult in och säger Hej! Det ser vi framemot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar