17 juni 2011

Höganäs igen.

Det blev en tur till Höganäs idag. På vägen dit blir jag omkörd av en idiot i en liten peugot, det är 80/100 längs den vägen och han körde nog i det dubbla. Strax efter att han har kört om mig blir jag omkörd av en motorcykel polis. Haha Skadeglädjen är underbar. Idioten blir stoppad och farbror blå tar fram den stora boken. Jag kan inte sluta le. Rätt åt dig!

Vi började med att svänga förbi och hälsa på Anders, han var och jobbade i Höganäs idag också. Sedan körde vi till Lager 157. Började med en matpaus för Jacob innan vi shoppade loss. Lilleman var vaken under vistelsen men tyst och lugn, det tackar vi för. Jag köpte 2 Lundmyr bodies till Jacob, två toppar och en tjocktröja till mig själv. Man blev några hundra fattigare men det var det värt.

Natten har inte varit den bästa. Vanligt vis äter Jacob var tredje timme, oavsett hur länge han har sovit (har det tagit 2 timmar för honom att somna sover han en för att sedan vakna för att äta) så blir det mat efter 3 timmar. Första "passet" gick det 4,5 timme :O chockad blev jag men kände mig väldigt utvilad. Jag fick för mig att det skulle gå lika lång tid tills nästa gång, tji fick jag. Klockan var 2 när han åt, kl 4 sa han ifrån igen, likaså kl 6... Jättekul. Varannan timme och det tar ju tid för mig att somna om mellan varven så det blev inte mkt sömn. Hoppas denna natten blir bättre.

Jacob behöver sova så vi la oss i sängen igen senare under förmiddagen och gosade så att han skulle somna. Vilket han gjorde efter ett bra tag, tyvärr sover han inte så länge efter att jag har lagt honom i sängen - han hade inte gjort det även om han hade legat kvar då det blir för varmt. Nu ikväll har vi i alla fall haft en riktig mysig och glad kille. Jacob har sovit lite grann och sedan bjudit på väldigt många leende. Han har även suttit i Babysittern en stund och varit nöjd. En riktig gladfis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar