5 juni 2011

Förkylning..

Här är det snorigt och hostigt. Jacob och jag har blivit förkylda. Lilleman hostar och snörvlar, i mitt fall är det främst svidande hals som stör. Igår sov han nästan hela dagen för att vara jätte pigg på kvällen, han somnade runt 23.30 och sov sedan 3-4timmar. Jag hade däremot svårt att somna, trodde att han slutade andas hela tiden. Efter att han hade ätit fick han krypa ner mellan mig och Anders med överkroppen på en kudde så han kom lite högre upp och han somnade nästan med en gång. När jag kom in efter att ha sköljt flaskan låg far och son, kind mot kind, jätte sött. Jag hade aldrig trott att han skulle kunna ligga själv emellan oss :O men han har nog också insett att det blir alldeles för varmt att sova oss.

Igår var det kusin Ludvigs 3års dag, vi ringde för att gratulera men ingen hemma - som vanligt ;) Fick inget svar idag heller när jag ringde. Busy family. Tiden går alldeles för fort, för inte så längesedan var han en liten bebis. Tänk när det är min prins som fyller 3 :O Vill inte tänka på det, min lille bebis...

Idag har Anders tvättat, han börjar bli bra på det nu :) Snart klar med alla maskiner. Sedan ska vi nog ge oss iväg på fåtölj jakt. Jag längtar riktigt efter en skön fåtölj. Jag ser det framför mig - Jacob och jag sovandes i en recliner fåtölj. Annars får vi se vad dagen har att erbjuda, Anders är ju ledig i morgon också - underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar