2 juli 2011

Kors i taket!

Rekord natten har varit här. Jacob sov 5,5 timme i rad :D helt otroligt. Jag trodde att han skulle vara vaken hela natten eftersom han hade sovit ganska bra under dagen. Jag la mig i sängen 23.30, tänkte bara vila lite eftersom jag tog förgivet att han skulle vakna en halvtimme senare. Fick en chock när jag tittade på klockan sen i natt. Hoppas det håller i sig.

Anders fick ett ryck i går och kom fram till att vi behöver en ny tv i vardagsrummet. Vi åkte runt lite överallt och jämförde priser och hittade en väldigt bra tv för en billig peng. Hittade även en ny mikro på Onoff för 499kr som ska inhandlas. Tyvärr har den vi har nu gett upp totalt. Även om man har samma tid och samma mängd vatten blir det jätte varmt ena gången och andra kallt. Vi får ringa runt lite och se om någon kan hjälpa oss att bära eller hålla Jacob under tiden.

Vädret är inte det bästa men vi funderar på att åka till Torpardagarna i Åstorp. Frisk luft är aldrig fel. Jacob får åka bärsele under paraply ifall det börjar regna. Det verkar dock som att lilleman har ont i magen :( så vi får vänta med att åka tills han är glad igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar