27 juli 2011

Promenix

Natten var speciell. Jacob somnade 21.45, vaknade kl 3 och för ovanlighetens vaknade Anders. Jag somnade om ganska snabbt igen medan Anders matade Jacob. Runt 6 tiden hörde jag att Jacob låg och pratade i sin säng, han gjorde inga tecken på att vara hungrig men fortfarande väldigt trött så jag tog med han över i vår säng och vi somnade om tillsammans. 7.30 var det dags för mat, jag kände mig riktigt utvilad.

Runt 9.30 packade jag in Jacob och mig själv i bilen och körde till Äholm. Hade bestämt med Sandra att vi skulle träffas kl 10 i hembygsparken. Jag tog en parkering i skuggan, bredvid en bil som liknade Sandras, vilket det skulle visa sig att det inte var. Men hon körde in mot parkeringen medan jag höll på att bära ut vagnen så vi hittade varandra snabbt. Det var redan jätte mkt folk i parken. Vi tog en lång promenad runt dammen på andra sidan parken och avslutade med en glass inne i parken. Det blev en riktig trevlig start på dagen :) Och jag ser fram emot nästa promenad.

Efter glassen var det dags att köra hemåt. Där efter kom pappa och Marian på fika, litet kalas i efterskott för Anders. Jag har konstig nog varit jätte trött hela dagen. Höll på att somna redan kl 17, men för att jag skulle lyckas hålla mig vaken tog vi en tur ut till Väla. Anders hade fått mkt presentkort där i födelsedagspresent. Det blev ett par byxor och ett avancerat kortetui till honom idag :)

Jacob sover sen en halvtimme tillbaka och jag ska snart göra honom sällskap i sovrummet *gäääsp*.
I morgon ska vi köra till Malmö och hälsa på mormor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar