17 juli 2011

Inflyttningsfest!!!!

Det blev en lyckad kväll igår och vi hade otrolig tur med vädret, även om det blev aningen kallt när solen försvann. Anders fick stå för alkoholen denna kväll och jag fick köra. Jacob var duktig under hela kvällen och somnade för natten i vagnen runt 21 tiden som han brukar göra hemma. Där var även 2 andra bebisar, Nea 3v och Malte 6 mån. Jacob hamnade i mitten på sina 2mån. När man såg alla tre ihop såg man så tydligt hur fort det faktiskt går och hur mkt de ändras på bara några veckor. Tänk när min lille prins är 6 mån :O Det blev i vilket fall en väldigt bra kväll med god mat och trevligt sällskap.

Jacob i sina festkläder
Vädret är så tråkigt idag så det blir en mysig hemmadag. Blev inspirerad att sätta mig vid symaskinen av http://ceisabelle.blogspot.com/ som också skulle sätta sig och sy. Två napphållare till Jacob blev det. Livsmedelsgodkända Oringar och 20cm långa, dock lite olika bredd.

En i camotyg och en svart med vita prickar.
Får se vad vi hittar på resten av dagen. Blir en massa mys i vilket fall, kanske syr man lite till.

1 kommentar:

  1. De blev ju riktigt fina :D Och Jacob var ju jätte söt i sina fest kläder :D Ska lägga upp mina mössor nu tänkte jag! Blev tre stycken! Var av den tredje fixade jag med länge då jag inte kunde bestämma mig hur den skulle se ut :D Vart har du köpt tillbehören till napphållarna?? Skulle också vilja testa på och göra såna! Kram Bella

    SvaraRadera