21 juli 2011

Sådan far, sådan son.

Sydde två mössor ikväll, matchande till Anders och Jacob. Anders gillar att ha mössorna jag syr på sig på jobb. Antagligen för att de är lagom tjocka och håller skit borta från håret. Han valde själv tyg och jag hade redan tänkt att sy en av de tyget till Jacob.



Mina matchande killar

Dessa skickades ut igår. Ingen är den andra lik.
Jacob är rätt sprallig med sina ben och fötter så det blev en utmaning.


 Jag älskar att det finns så många olika sätt att aktivera de kreativa delarna av hjärnan :) I stort sett allt pyssel är kul. Sy, klippa/klistra och photopearls är nog de som jag tycker är allra roligast.

1 kommentar:

  1. Ja, det är verkligen kul med hobbys! Fina dina pojkar blev i mössorna!! Å snällt att ställa upp på bild :D Kram

    SvaraRadera