8 maj 2011

BF idag

Beräknad förlossningsdatum är idag. Men ingen bebis så långt ögat kan nå.
Liten lär ta god tid på sig. Brås antagligen på sin far som är ganska seg på att ta sig upp från sängen ibland. H*n är fortfarande väldigt vild där inne, skönt på sätt och vis för då vet jag att allt är bra där inne men hade hellre velat se honom/henne sprallandes utanför magen istället.

Strax ska jag gå in i duschen och 10.30 ska vi åka ut mot Ekeby och hämta vår säng.
Natten på soffan var helt okej förutom att det har varit fruktansvärt varmt i vardagsrummet. Förstår dock inte hur jag alltid kan vakna tidigt hur sent jag än lägger mig. Somnade strax efter midnatt, vaknade till första gången 1.40 i tron om att jag hade sovit jätte länge men tji fick jag. Flera timmar kvar att ta sig igenom av natten. Var uppe runt 3 gånger i natt. Vaknade strax efter kl 5, som vanligt nu för tiden men bestämde mig för att försöka somna om. Lyckades till 7.20, jätte kul att vakna så tidigt en söndag.

Till Bebisen i magen.
Bäste Bebis!
Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, dig om vräkning.
Vräkningen kommer att äga rum snarast, dock senast inom 2 veckor. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum 8 Maj 2011 (se bilaga 1, ultraljudsrapport). För att underlätta för alla berörda parter ber jag dig att flytta ut självmant, gärna omgående.
Med vänliga hälsningar
Hyresvärden Mamma AB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar