3 maj 2011

Bm besök

Det gick bra hos Bm idag också, precis som alla andra gånger :) v39+1 idag.
Hjärtslag 150slag/min, SF mått 39, mitt bltr 110/60 och h*n är fortfarande fixerad. Eftersom jag redan har så mkt sammandragningar gissar Bm på att barnet kommer inom denna veckan, men det är ju bara en gissning förstås. Har jag tur får jag kanske ett smärtfritt öppningskede, känner ju inte sammandragningarna jag har nu så man kan ju alltid hoppas på det. Bm tror inte att barnet kommer att väga över 4 kg även om SF måttet är stort, jag hoppas att hon har rätt.

Gick inom på Apoteket innan jag åkte hem och köpte rectal febertermometer och alvedonsuppar. Nu har vi allt hemma som behövs inför pluttens ankomst. Bara h*n som fattas.
Längtar otroligt mkt, mer och mer för varje dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar